Aktuelle Zeit: Fr 5. Jun 2020, 23:49

Autor Nachricht
 Betreff des Beitrags: einfach nicht mit der gleichen
BeitragVerfasst: Di 19. Mai 2020, 06:47 

Vóór dit jaar waren er slechts twee weken tussen de French Open en Wimbledon, dus er was weinig tijd voor de voorbereiding van de grasbanen. De meeste topspelers spelen de week voor een major niet een toernooi en de meeste topspelers spelen de week na een major niet als ze de tweede week behalen (als ze vroeg verliezen, kunnen ze een wildcard meenemen naar een toernooi) de week nadat een Slam eindigt, afhankelijk van hun schema). Nu zijn er drie weken tussen, dus er is meer tijd voor de voorbereiding van de grasbanen EN er zijn nu twee toernooien van 500 niveaus in de middelste week, dus er is veel meer gelegenheid voor grasspecifieke voorbereiding en meer kansen voor grasbanen. Uiteindelijk is dat waarschijnlijk Nike Air Max 180 Damen goed voor de wedstrijdkwaliteit op Wimbledon.

Ik zou me ook kunnen voorstellen dat aanstootgevende spelers (waaronder Roger Federer) waarschijnlijk ook op zijn minst een onoffici?le zeggenschap hadden. Door meer toernooien op gras toe te voegen, zijn er meer punten beschikbaar voor spelers die graag op snelle velden spelen. Het dient ook om het schema als het ware te "balanceren" in termen van beschikbare punten per oppervlakte, hoewel gras nog steeds niet eens in de buurt van de andere twee oppervlakken is. Ten slotte heb ik enkele fans (meestal oudere "puristen" van tennis) horen klagen dat tennis op alle ondergronden te veel hetzelfde is: lange, knarsende rally's vanaf de basislijn. Natuurlijk hadden fans eind jaren negentig precies de tegenovergestelde klacht toen rechtbanken - vooral gras - erg snel waren en punten erg Nike Air Max 720 Damen kort en snel waren. Hoe dan ook, het kan een poging zijn om grasveldtennis ook een beetje relevanter te maken en wat meer stilistische diversiteit aan het spel toe te voegen.

Van wat ik kan zien, ben je behoorlijk gemotiveerd in alles en nog wat je nastreeft. Waar komt die drive vandaan? Was er een gebeurtenis / ervaring / leerles in je leven die dit kenmerk hielp koesteren?

Clare: Nou, mijn ouders zijn extreem afstandelijk en ontspannen, maar vreemd genoeg zijn zowel mijn oudere broers als ik allemaal supercompetitief; ze presteren veel beter dan ik. Mijn oudste voltooit de rechtenstudie in Michigan en zal waarschijnlijk een openbare verdediger worden; dan voltooit mijn andere oudere broer zijn opleiding Groene Baret. Ik heb dus nooit het gevoel dat ik genoeg doe, en zij ook niet. Het is een prachtig productieve cyclus van Nike Air Max Axis Pánské motivatie en inspiratie in mijn gezin. Ik denk dat het komt doordat mijn ouders zo afstandelijk zijn. Ze willen gewoon dat we gelukkig zijn en een sfeer van liefde hebben gecultiveerd en het goede voorbeeld geven met vraatzuchtig lezen, praten, introspectie en reizen.

Bij het zoeken naar nieuwe tennisschoenen is het belangrijk om goed op de zool te letten. Als het op zolen aankomt, wil je iets duurzaams en met een goed loopvlakontwerp voor verbeterde tractie en stabiliteit.

Het type baan waarop je speelt, maakt een groot verschil in de zool die je nodig hebt. In de Verenigde Staten zijn er niet veel grasbanen, dus veel schoenen zijn hier beschikbaar voor gravel of harde ondergrond.

Gravelschoenen zijn meestal plat en hebben vaak een strak visgraat- of golfpatroon. Deze patronen zijn ontworpen om de broodnodige grip en Nike Air Max Command Pánské schuifcontrole te bieden. Dit is belangrijk omdat het je zal helpen om je territorium te verdedigen en meer gebieden te bestrijken, terwijl je energie bespaart.

Op het eerste gezicht lijkt de zool van een hardcourt-schoen misschien op een gravelschoen, omdat ze meestal een visgraatpatroon gebruiken. Als je echter goed kijkt, zul je waarschijnlijk merken dat het patroon minder uniform en minder dicht is. Een ander verschil dat je (waarschijnlijk) niet kunt zien, is het gebruikte rubber. Hardcourtschoenen hebben harder en vaak dikker rubber om ze duurzamer te maken.

Kun je kleischoenen dragen op een hardcourt?
Dat kan, maar misschien heb je niet genoeg demping of tractie. En je gravelschoenen gaan niet zo lang mee op een hardcourt. Ze zijn gewoon niet gebouwd met dezelfde duurzaamheid.

Kun je harde schoenen dragen op een gravelbaan?
Niet echt. Sommige hardcourtschoenen kunnen zelfs gravelbanen beschadigen vanwege de diepere groeven.

Dus wat als je op beide soorten banen speelt en maar één paar schoenen wilt? Probeer een all-court of all-surface schoen met een visgraatpatroon. Hoewel een allcourt-schoen op beide soorten banen werkt, wil je uiteindelijk misschien een paar schoenen voor elk veld kopen. Schoenen die voor een hardcourt zijn gemaakt, hebben hoogwaardige specificaties die alleen beschikbaar zijn in schoenen die voor dat speeloppervlak zijn gemaakt en omgekeerd.